All I want is you!

Igår följde Linnea med mig hem efter skolan och vi lagade mat, det var gott, någon kycklinggryta. Sen så gjorde vi också en mycket avanserad efterrätt, glass, chokladsås, maränger, banan och grädde! Det käkade vi till en film som jag sedan somnade till i några timmar gosigt.
Sen vart det let's dance och sjukt mycket pratande, jag har saknat oss! Sen blevde telefon tid;) haha, båda låg och pratade i telefon och sen somnade linnea typ och jag satt och kollade på försöka duger gå in på http://inteokej.com/ .
Sen somnade även jag efter telfonsamtal och city akuten. Och idag har jag sovit, kvällen hoppas jag på mys kväll så det är så.

Peace sofiA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0