And if I’d fall, would you pick me up?

Hello Sunday.
Idag vakande jag skapligt tidigt och åt frukost med mamma och pappa. Sen hamande jag här. Jag vet att jag sa att jag skulle blogga iåg kväll igen, men orkade och hade ingen lust faktist.
Handleden värker lite och gör ont i vissa lägen, kul att skriva imorgon i skolan för det gör verkligen dö ont.
Även om det rinner ur näsan och handen gör ont tänker jag åka och träna ikväll. Det är ju inte farlig så länge man inte har ont i halsen.
Pappa misstänker att jag sträckt handen för långt bakåt och stukat eller sträckt den bara. Det gör ju inte ont i benet utan mer i lederna. Idag ska jag bara ta det lugnt, ska gå och hämta nya Wallander filmen hos grannen tror jag och slå på den och lägga mig en stund till. Sen får jag se. Vi hörs under dagen, jag hoppas ni får en fin sådan!
Puss o kram


Peace SofiA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0