don't keep your broken heart to long

Hej!
Idag var det skola, bara tre lektioner sen slutade vi. Ingen sy slöjd vilket gör mig otroligt glad! Så jag var med min bästaste Linnea en sväng istället! I alla väder honey!

Sen så tänkte jag ta Gullspångsbussen vid kvart över tolv, men det var ingen Gullspångsbuss så jag gick till farmor istället. Så ringde jag till farfar och han körde hem mig.
Sen nu har jag just gjort min goda sallad, muma och vill och träna men ser rätt mörkt ut. 

Idag är det 4 årsedan bussolyckan var, 4 årsedan min mormor försvann ur mitt liv. Det är tugnt att du är borta. Men jag har lyft mig mycket, jag har bitit ihop och har gjort så mycket, jag har gått så långt sen det hände. Jag kan ha ramlat ner nu igen,  men jag är på väg upp igen!



För att nå ljuset, måste du gå igenom mörkret.


bloggar senare. kisses

PEace SofiA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0