I want you'r love

hejsan!

Sitter hos grannen och bloggar. Jessica håller på att städa ut julen och jag spelar lite bra musik för henne. Haha. Dagen blev inte som det var planerat men rätt ku, var på en lektion, den första som vi så gott som hade håltimme på. Hade nämligen franska med Monica som inte kan ett ord franska så jag var knappt där. Sedan var det idrott, eller det var vad jag tordde, för jag hade nämigen styrelse möte då. Det höll på i seriöst 1 timme och 20 min, så då varet bara 20 min kvarav matten så vi sket i den också.
Styrelsemötet var en lång diskution kan jag lova iallafall. Skoja inte om vad vi argumenterade emot Jonas. Himla negativ var han idag, relistisk påstod han att han var också;) jaja, sen efter lunchen skulle vi ha slöjd, men det är så tråkigt och sen så är inte Eva så rolig. Så jag och linnea tog tag i vårat uppdrag vi hade från styrelsen och gick till rektorn istället och det dröjde kan jag säga... haha, eller så gick det på 20 min och vi var borta från slöjden i hela lektionen, hade mycket trevligt ute i rasthallen ska ni veta!

Sen så var den dagen slut, så jag tog bussen hem och hamnade i soffan här hos jessica och bloggade. fundrara på att tvinga pappa och förlja med mig o gyma ikväll, skulle vara skönt. Om jag inte får med min Jessica till paviljongen!
Allt för mig så det är så.

Peace and love

SofiA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0