jag kan inte äta, jag kan inte sova, jag kan inte skratta, kan inte sluta tänka på dig

Hej!

Idag var det sista dagen av denna vecka, den har gått så otroligt sakta och samtidigt så otroligt fort.
vet inte vad jag ska ta mig till.
Gick upp ca 20 över 7 idag. Orkade inte gå upp efter träningen igår. Riktigt jobbigt att komma hem så sent och då klarar man inte av att slapna av förens om några timmar.
Men jag kom iväg till skolan i alla fall och såg ut som fan, haha, hade planerat att göra mig iordning i skolan efter idrotten som jag trodde var första lektion. Det var också första lektion men den var inställd så det blev lektion med Ulla isället. Fast jag gick mest runt. Fixade iordning mig också! Sen så var det styrelse möte, käkade kärleksmums till frulle som fia och ronya gjort! Sen så var det No och jag hade inte gjort läxan : $ Blir till att kunna den på Tisdag! Ska pluggaaa i helgen. Sen så var ddet bara So kvar, matte också, fast jag osh Karro var ute och gick, fast inte förbi matte salen. Hihi, bur det busiiigt! Sen var det bara So kvar som vi slutade tidigare på. Jag venne.
Sen så gick jag till sjukgymnasten och tränade. Sen gick jag och Linnea och simmade, eller vi gjorde nästan det i alla fall. Jag solade också så nu har jag lite mer färg i alla fall. Somnade i solariet också, så bastade vi lite och jag missade 4 bussen, sen missade jag 5 bussen, sen så gick jag till farmor och vänade på att jag skulle med 6 bussen, fast åkte med Jessica hem sen i stället.
Nu är jag hemma och sitter i min nya skiidjacka som kom idag! Ska jag premiär andvänada imorgon tillsamans med min nya snowboard och allt! Hoppas allt funkar bra nu.
Ska äta med mamma och pappa i kväll sen ska jag bara ta det lugnt, ska upp tidigt imorgon och ska till Säfsen med Hagwalls och mamma och pappa. Känner mig inte alls taggad, förutom att jag har ny bräda. Säfsen känns ju inte jätte rockigt, men det blir nog bra.

Solarium ;oo





jacka, dock ser den kul ut på ena sidan, men jag gillar den!






I do not want to do this, I just want you to believe me!



Peace and love sofiA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0