Kom hit och slå dina trygga armar om mig,

godkväll nära och kära.

Idag var det ett kort inlägg förut var tvungen att lägga upp en lasse text. Himmmmmla bra är han! Idag var det i alla fall skolan. Jag var med Elin och Emelie och Jennifer idag för Linnea åkte hem, hon mådde inte bra. Så har jag haft sämsta musik lektionen ever också. Fiifaen vad det lät från mig. Sen kom Stefan till skolan idag, det var jätte härligt att träffa honom igen, så himla skönt att prata med honom om livet. Så spelade han piano för mig också, sjukt duktig, stefan is a wery good friend!

Efter det så åkte jag hem med tio över tre bussen och satte mig och tänkte plugga på No när jag kom hem, vilket jag också gjorde, men det gick inget bra, får väl se hur det går med det imorgon då. Det som är så lustigt är att jag inte bryr mig, jag orkar inte bry mig.
Men jag ska verkligen verkligen verkligen, ta tag i skolan snart! Jag måste. Det är inte så att jag har dåliga betyg så, men jag vill alltid bli bättre, jag vill det, men jag orkar inte just nu. Jobbigt när ena hjärn halvan säger en sak och den andra en annan sak. Sen skulle jag o ha fys i brottningen, men det var ingen där så jag åkte hem o pluggade igen. Men inget satte sig... Sen åkte jag in till staden vid 8 och tejpade foten hos Guy och sedan vidare på träningen som gick fittdåligt. Jag paaalllllllar inte.


SofiA säger peaace o godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0