Ingenting är längre som förut!

Vilken dag.
skola och sen så var det så att vi kom hem och ja, jag satt vi datorn lite. Sen så kom Clarie hem och vi typ ah, gjorde inget.
Så satt vi nere och hon kom och typ bara , ni ska byta famlij, vi har familljekris. helt galet. Så vi typ gick upp o packa och då ringde jag mamma och hon sa att hon nyss fått reda på det men att de inte fick berätta för oss. Så kom STS och hämtade oss och vi åkte till en ny familj. LÄmnade väskorna och sen så åkte vi in till stan. de andra tjejerna gick på bio och jag gick med antonia och klara och becca till stranden och grillade masmallows och ja hade det bara en sån där bra sommar kväll ni vet. 
Sen åkte vi hem hit till detta place igen och det var nice. 
Har gosat med super söt hund och ah, de vi bor hos ÄR VÄRLDENS GULLIGASTE!
jag trivs nog mer här än det förra stället.
Nu ska jag lägga upp lite bilder sen ska jag sova!



och är är super söta hunden


sovgott mina vänner! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0