Jag ville vara spirituell En gnistrande personlighet

Ibland, ändrar sig saker o något oväntat sker, ibland blir världen sig aldrig lik mer.

När man får vad man alltid drömt om, är det då man inte längre drömde om det? Då man inte längre vill det?
Ibland tror jag det.
Jag tror man alltid försöker vara, lite mer. Inte för mycket, men lite mer.
Jag tror man försöker, att inte vara inget, att inte vara allt. Inte vara förmycket, utan landa på ett mellanting. Någonstans, där man inte syns, men inte tappas bort.
Jag tror jag, önskade mig, jag tror jag fick det jag önskade mig, jag tror, jag tror, detta blir bra.
Jag kommer flytta, jag kommer byta skola, jag är rädd. Det är klart jag är. Jag ska sitta själv i min egen lägenhet. Inte nu, men sen. 
Men jag tror jag kommer tjäna på det. Helt klart.
Jag kommer ha skit kul, jag kommer vara rädd, ledsen och ensam ibland. 
Men jag tror, sen, när jag är 18 år, går ur gymnasiet, och ska vidare, åter igen, så kommer jag, ha så sjukt många fördelar av att ha flyttat, jag kommer ha erfarenhet, som inte alla har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0