Lokalsinne av dess like och röda convers...

Hej hopp!
Idag var det skola, och jag sov förövrigt som en gudinna inatt!
Sen lallade vi runt på stan. Köpte ett par röda converse , me like!
Sen var det typ inget mer med det. Förövrig är jag sämst på att gå och snubblade minst 30 gånger idag på två timmar. hah, antonia hade kul i alla fall. 
Sen gick vi till stationen och Klara och Antonia tog bussen kvart över två hem, vi åker tyvärr inte samma buss nu när jag har flyttat.. men jag tog en som gick halv tre. haha, herregud. Jag var så rädd. För jag trodde att det skulle ta typ 15 min. Det visade sig ta typ 40. Och jag trodde jag åkt fel. Så jag typ tänkte, jajaha. här är jag själv på landsbygden i Jersey. Det roliga var att jag bad busschauffören säga till, för jag visste ju inte. Utan viste bara att jag skulle gå av vid trinity school, inte sa han till inte. Utan när jag helt plötsligt kände igen mig åkte han för bi så jag fick gå tillbaka. Sen blev jag rädd igen. För då tordde jag att jag åkt fel ändå. och min mobil funkar ju inte så jag typ panik tills jag såg huset och typ bärjade nsätan hoppa av glädje... hahah. 
Nu ska jag gå ner och typ, säga hej eller nått. Nej men jag har tråkigt. Ikväll ska jag med familjen på någon häst träff. Ruligt!

Vi hörs ikväll!
Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0