PACKA

igen, på nytt och samma sak.
Jag vill inte åka hem, fast ändå vill jag åka hem. Jag gillar verklien detta, som ni vet.
Ikväll är det sista kvällen på detta äventyr, eller nej, vi har en bussresa framför oss också, den ska bli att minnas! eller ja, vi kommer nog sova..
Jag ska fixa mig lite idag har jag shoppat, vad ska man ha på sig ikväll? Kanske blir skjorta idag igen, fast vet inte, eller beatelströja.
jaja. det märks. Jag är trött, men ska sova länge imorron. gosi.
Sen ska jag ut i solen och göra det bästa för brännan innan jag kommer hem, jag är ju smart och packar idag. huhu. Håller på att ladda alla saker också. Måste ha batteri i ipod o telefon, efter som den kommer funka när jag kommer till frankrike, fast kan ju inte smsa för det. Men ändå!
Nu ska jag duscha sen byta om för stranden med de bästa ikväll, allihopa!
Det kommer bli, en såndär bra kväll ni vet.
Jag saknar mina bästa hemma!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0