It's now over..

Mitt i sorgen över jensans döda skalbagge ragnar säger jag, Jensan, om åtta dagar, ses vi inte mer.
Det gör ont. Att under resten av livet inte kunna vara med min fantastiska fina klass. För ett halvårsen tyckte jag det var hemsk, då hade vi en hel termin på oss att bara vara. Nu har vi faktiskt insett det. Jag tror alla har en tanke på det. Gud vad jag kommer sakna er.
Och gud vad rädd jag är, om 8 dagar splittras vi, inte nog med det. Om 20 dagar åker jag på språkresa. Så dessa 20 och 8 dagar, jag ska verkligen ta vara på dem, njuta av min sista grundskoletid och njuta av mina under bara vänner!
Nu ska jag snart ta min gula cykel och ta mig 1,5 mil och cykla till min träning.
Peace lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0