Sommarlistan - 10

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Absoluta favorit stället är hos min morfar, där trivs jag otroligt bra och kan verkligen slappna av!

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
- Med de jag tycker bäst om! Hittar på något helt galet, ligger inte på stranden även om det är mysigt att ligga där och snakka skit. Något galet och avslutar dagen med grilling och den där kvällssolen och kvälls värmen.

3. Vad lägger du hellst på grillen?
Lax!

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
Allt planerat... Känns som att det kanske hade varit skönt med liksom lite mer dagens som den kommer, men om en vecka åker jag till Jersey på språkresa, stannar en natt i Paris också. Sen kommer jag hem, åker till Gothia. Fast min bästa plan är väl ändå att må bra och ha galet kul i sommar!

5. Dina bästa sommarfärger?
Blått skulle jag tro denna sommar, men annars har jag ingen!

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
Att man klagar på värdret även om det är 30 grader varmt och strålande sol.
Husvagnssemesetr känns rätt svenskt, helst med hela familjen i samma träningsovraller. haha!

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Allt, kan inte komma på något som inte var bra. Jag hade fantastiska vänner, en underbar familj. Jag hade det nog bara bra.

8. Havet, sjön eller poolen?
Havet!

9. Vad väljer du i glassbaren?
Piggelin (A)
10. Vart går din drömsemester?
något helt galet där jag kan äventyra som aldrig förr. Fast Afrika vore rätt coolt, typ åka till någon by och verkligen se deras kulturer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0