with or without you

Hur ska vi hinna med allt. Hur ska jag hinna leva, mitt liv är ett ljus. det brinner ut. Sakta, men ändå fort. det brinner. hela världen är i eld.



Jag vet inte hur jag skulle kunna sätta ord på det jag vill få fram. Det jag vill skriva. Det jag vill att ni ska läsa. 
Jag vill inte att det ska vara mycket, eller lite, lagom, som typ smink(?)
Det bubblar i mig, mina händer skriver av sig själv. Mina tankar sprider sig över tangenterna. Ibland får jag hejda mig själv. Att inte skriva det jag faktiskt inte vill att alla ska se.
Jag vet inte vad jag skriver nu egentligen. Det är bara inget. Typ, tomma ord. jag skulle kunna skriva en bok med tomma ord, som jag vill ska betyda så mycket mer.
Jag vill så mycket.
Jag vill kunna hjälpa andra. Jag vill resa och uppleva.
Gud jag fattar inget.
godatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0