Det är mörkt nu, men det blir ljusare igen!


earth hour..
Det är faktist, en timme eller flera för endel, för mig och mamma tror jag det blev tre med allt i huset släckt förutom tv;n.. vi fuskade lite men hade det släckt en längretid istället.
Jag ser inget negativt med eart hour över huvudtaget, förutom att man inte kan gå utan att snubbla på ingenting, men det kan jag leva med! Att det inte är en sån här timme varje dag..? haha, nej skämt, det skulle nog vara typ två personer som höll det i alla fall och jag skull inte vara en av de två. Men man umgås, och det tror jag är bra för alla. Man sitter inte instängd på sitt rum, vid en dator eller tv eller liknande utan man träffar sin familj. Tänder ljus och pratar med varandra. Ikväll var toppen, tjejkväll! Mamma och Sofia.
Samtidigt som man umgås och jag trvis så där bra, SPARAR MAN PÅ MILJÖN. Så fantastiskt hörni..;)
Och nu ska vi köra ngr mer earth hour, för jag ska snart stänga va min dator och sova! Känner mig dock inte så sjuklängre som jag gjort underdagen.. kanske tom orkar springa imorgonbitti igen! 
Ska i alla fall inte blogga mer nu!
Sov sött vackra ni
Peace sofia

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vet inte. ;o Kan ha varit mensvärk nu när jag tänker efter, haha. :D

2010-03-28 @ 10:36:29
URL: http://pernillatanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0