Don't stop beliving

Godmorgon, för det är faktist morgon nu och inte förmiddag. Jag har nyss stoppat i mig lite frukors och håller på att sätta på mig ytterkläder, har komit till termobyxorna. Snart ska jag snöra på mig skorna!
Jag har inte ont i armarna som jag trodde jag skulle ha efter längdåkningen igår, men ljumskarna känner jag i, kanske skulle stretchat igår..? I alla fall står allt bara bra till här och det är härligt väder! Dock blåser det sjjukt kallt på toppen, men man är ju inte där så länge.. höhö. Idag klckan 22:55 kommer Evelina och vi ska ha bäst dagar nu! hoho,får tyvärr ingen bild idag, för jag har inte min dator, för fick inte igång internet på den..

Ha det fint mina vänner så hörs vi ikväll!

PeaceSofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0