don't you let me go, let me go tonight

Hej!
Har sovit som en prinssesa inatt.. haha, skön har det varit i alla fall! Vaknade av att Linnea ringde och sa att hon kommer vid två så jag ska städa men tänkte säga garttis till VIKTOR och sen tänkte jag slänga upp bilder från bowlingen! Blir inte så många.. men ändå!
Ikväll ska jag vara med Victor, Marco och LInnea.. Ska bli festligt det.. huhu. Nu sak jag städa!
Puss!

Idag fyller vigge 16, grattis! <3

Min fina Jennsan som fyllde 16 den 17, men då bloggade jag inte, garttis :* <3

Eh, gööööörsnygggggga..

SnyggEmelie :*

Bowling

Vi alla är olika

Fulsofia                                            Snyggemelie
'
Fina Mai <3
 
Nu äre slut
herra
peace SofiA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0