Fast jag inte sett dig på så länge, tänker jag på dig ibland

Idag gick jag upp och sprang, innan skolan, tänker köra samma imorgon, klockan står på 5. Det är tro det ellr ej skönt när man väl är ute! Sen var det skola, stog i caféterian hela dagen, så det var lungt.. Så när jag kom hem så satte jag mig och väntade på att träningen skulle börja, så jag pluggade, har skrivit svenskan, typ inte jätte mycket kvar, men jag var ju rätt så sur ettag när jag fattade att jag svarade på fel frågor.. göttttt. Men jag lever ändå utan ett psykbryt tom;o Så var det träining, styrka, baksida lår, as goa övningar tycker jag och det kändes verkligen bra!
Så kom nyss ut ur duschen och har fått i mig lite mat och hunnit borsta mina tänder, så hamnade jag i sängen och vid datorn som snart ska stängas av och jag ska sova! Jag är fan skit duktig med att gå o lägga mig i tid nu för tiden!
huhu, duktig! allt för mig typ!


Är det inte lustigt, hur jag förknippar folk med låtar? Hur man alltid slänger en tanke på personen så fort man hör låten... Jag gör det hela tiden, jag lyssnade på musik när jag gick från bussen förut, så kom det en låt, och jag bara fnissade till , för det var verkligen bara en person som hoppade upp i huvet på mig. Jag fnissade till för att det var komiskt inget annat. Men jag tycker det är lustig.. så vilken låt förknippas du med av mig?..;o

Peace SofiA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0