I can't live, if living is without you

Hej!
Jag uräktar mitt otroligt tråkiga bloggande, dt kommer nog inte bli roligare än vad det har varit, elr, jo roligare än de senaste inläggen efter som att jag inte har skrivit ngt alls då typ.
Igår var jag på lååång domarkurs, den var faktist bra. Hade jätte trevligt med Louice:D
Sen skulle jag ha gått på lagfesten, men sen orkade jag inte så struntade i det. Blev i stället hemma med mamma, pappa, jesscia, micke och åt god mat och kollade lite smått på melodifetivalen, jag tycker om låten, men inte lika mycket om annabergendal.
Idag vaknade jag vid ca 10 och började genast skriva på min svenska, det har faktist gått bra och jag är klar! Skickar in den imorgon efter bokpratet så jag kanske kan sno ngr smarta tankar från någon annan (A) började nyss städa mitt rum, men typ , slutade igen för det var inte så kul så jag satte mig här och bloggade istället och lyssnar på lovely timo <3
Hade tänkt springa innan träningen, men det hinns inte efter som att jag måste packa för efter träningen drar jag till bästa vän! Så nu ska jag kila till Jessica och hämta min väska så jag kan packa sen ska jag packa en väska till för fotbollen sen ska jag åka på träning.

Dessutom, färgas håret blont igen och lugg klipps!


Take care!




Peace SofiaA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0