I know I let you wait

Hejsanhoppsan!

Sitter hos baby och bloggar! Trivs himla bra med dig och är så fantastiskt glad när jag är med dig. Mitt allt. 


Idag har jag varit i skolan och hällt choklad på min vita törja, så vi tog vatten på den hehe, dumt för det resulterade ed att jag gick runt med vittröja och röd bh under.. haha. Jag ringde iaf till davve och bad honom ta med en tröja in till stan som jag visste han skulle in. Så jag drog ner till stan och missade min no för ingenting, för att när han kom till christinateater, så hade han glömmt tröjan i bilen. haha. Så han gick in och kollade på dans och jag gick till farmor och fick en svart tröja av henne att ha på mig. Så skjutsade hon också upp mig till skolan. Så hade jag No och  matte och so så var dagen i skolan over!
Jag gick ner till sjukan som vanligt på fredagar. Körde en kortis, inte kul alls. Men sen så gick jag ner till Linnea som var nere på stan redan och vi drog till donken och käkade glass.. 

Sen ner till resecentrum som vi nu mera så fint kallar det tsm med linneas colaflaska från mcdonalds... he he 
Så väntade vi på Rudskoga bussen och jag klev av på stan och gick och mötte MArco och Felix som klippppt sig. Tjusigt!
Också gick vi hit och nu eter M och jag mår illa efter glassen. Haha. Victor kommer snart också tror jag trevlans. Nu ska jag platta håret och sen pussas lite när han kommer ner igen.
ha världens bästa fredag och ta hand om varandra!
Peace SofiaA





(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0