I know now, you're my only hope.

Hej!
Nu har vi vridit fram klockan en timme, vilket betyder att vi sover mindre nu än vad vi gjorde förut. Vilket betyder att när jag går upp klockan 5 och springer, går jag egentlige upp klockan 4 och springer, det är fan galet.
Men sån är jag. Kommer nog kännas att gå upp imorgon. 
Idag sov jag länge, och det var mycket skönt!
Vet ni vad jag gillar? att vakna på morgonen och ha fått 4 stycken godnattsms. haha. Härligt att jag liksom svarar godnatt tillbaka också, men jag får en extra bra start då, när man ser de fina smsen. 

I alla fall, igår vet ni ju vad jag gjorde som att jag har blivit riktigt duktig på att blogga igen! Vet inte hur intressant det är, men det är kul i alla fall så får ni tycka vad ni vill!

Just nu sitter jag och drömmer om sommaren.. Åh, tänk er, sena sommarnätter med de man tycker allra mest om, bada, sola, må bra. Känna sig allmänt lycklig för inget speciellt..

Ska snart kila ut och ha lite fys i backe nu idag tänkte jag så får vi se vad jag gör av kvällen..  Jag  bloggar nog senare idag.
Nu ska jag sluta sitta här och hitta på ngt annat skojigt, typ träna huhu.

Peace SofiA

Kommentarer
Postat av: em,

hej sofia! :)

klart jag kan hjälpa dig :)

[email protected]

där kan du skicka bilder och så :DD<3

2010-03-28 @ 14:00:42
URL: http://ememelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0