I need some sleep.

Yes i do! För jag är så sjukt trött, vilket som har satt stopp för mitt bloggande. Jag sover när jag kommer hem på kvällarna, wunderful. Så förlåt om jag inte bloggat på länge!
I måndags var jag i karlstad efter skolan och skulle på hockey med Victor. Han sa till mig, blonda lilla mig, att ta stadsbuss till dit han var, jag tog det bussnummret som han sa, men eh, jag tog bussen som gick åt fel håll.. hehe. Sen var det en pankiartat match och det var sura miner, glada miner, ledsnaminer, ja lite av allt egentligen, men jag hade kul!
Tyckte också mycket om bussresan hem då vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord, han är allt bra den där victor ♥





Igår var jag trött som aldrig förr och ville egentligen bara dö störredelen va dagen, men fotbollen gick ändå hyfsat! taggade gothia med Jonna och Julia och Linn;) huuh. Åh så kul det ska bli!
Sen hem och somnade bums efter att jag sagt godnatt till M in the phone.

Inte så mycket mer om den dagen.

Idag var det skola, engelska nationellt skrivtligt och sen gick vi till rektorn och pratade och sedan var dagen slut. Väntade på MMMMMMMARCO och sen gick vi ner till stan och fixa, så hem till han kolla på film och mysa, och gud så bra livet är!
Utvecklingssamtalet vid halv 5 gick också bra! Det vart inte mycket sagt, hade med Tomas, och pappa var med, det var väl jag som pratade,  men inga stora mängder..hah.
Sen var det träning, fys, magträning blev det. ohoh. Men nu ska jag gå och krama Davve som är hemma, sen ska jag tilll jesssica och sen ska jag sova,
ha det fint tills vi härs nästa gång.
Peace SofiAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0