Jag är också rädd, rädd att göra fel

Hellu!
Nu kommer antagligen ett långt inlägg.. eller vi får se om jag orkar, men bilder blir det i alla fall!
Igår så var det som sagt en mycket händelserik dag, tänkte ni skulle få lite smarriga detaljer nu.. haha. Dagen började som jag redan skrivit(?) med brandlarmet, min och evves tiori  var att de bara ville att alla skulle vakna tills liftarna öppnade.. Vi gick i alla fall ut ut huset eller, vi gick ner till receptionen och vi behövde inte säga något utan hon kollade på oss och sa: Matos. haha, så vi gick upp o fortsatte våran frukost. Så var det sags för backen, eh, ah, det gick åt höger och och vänster, men mest rakt ner. Vi var också förföljda av två läskiga killar så vi försökte åka ifårn dem höhö.. Sen var det våfflor, dyrt men gott!

Efter det så åkte jag lite skidor på kvälls åkningen och sedan blev jag typ på körd av en skoter. Mohaha, skrällen.
Sen blev jag med tvingad till Tippi bar skit trött o jälvig, men det var väl kul där.. när bandet börjat spela.. haha, fulla gubbar är juh kul...;s hhehe

haha, aslångtext elelr inte..:S
Men idag så var det helt fantastiskt! Solen sken, och det blåste näsan inget alls. Vi åkte under förmiddagen, elr jag var trött imorse så åkte inte jätte mycket kom ut typ vid 10.. Men sen hyrde evve en snowboard efter lunch, haha, omg, jag skulle lära henne det. Vi rammlade och for där ibörjan när jag höll i henne och typ lärde henne svänga, men sen fick hon snitts på det, så vi åkte lite vid soltorget i gröna och nån blå backe, det var underbart väder, fast kallt att inte kunna åka fullt ut som jag fick vänta lite (:
Dessutom har jag åkt med högerfotgfram idag, herregud vilket påhitt. HAH. Nej men det var så att evves bindning pajja högst uppe och hion åker med höger fram, så jag ställde upp och tog den trasiga brädan som att det är jälvigt knasigt att pka utan övre bindningen på ena foten, vänster var det ofc också. Så jag åkte ner och fixade det och evve gick ner, för hon pallade inte åka med vänster fram på min bräda, vilket är förstpligt som det var typ tredje gången hon åkte, det gick super bra iaf!

Nu ska vi snart äta lite osv och sedan ska vi nog gå o bowla, emelie och simon hänger med också, kanoners!

gött att det inte funkar ladda upp bilder, så jag upptaderar senare med alla bilder från dagen,

Peace

Ecaep


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0