Jag känner hon som väntar bara för att se dig

Hej!
Jag ligger i min säng och fick ett ryck och ville blogga, fast jag är trött och inte vet riktigt vad jag ska skriva. Men jag slänger ihop något lagomt.
Idag var det skola, det kändes bra, något halft irriterad på klassen bara, herregud, att man inte kan acceptera som det blir bara? jaja, nu är klasströjorna snart beställda!
Imorse när jag satt på bussen ska jag säga er, vilka vår kännslor jag hade! Jag bara njöt med min ipod, solen som sken, dessutom var min fjällräven framme! Härligt, dock var det lite kallt så fick ha en tjocktröja på mig under. Det är inte alla som springer runt i vårjacka i 10 minus, men det såg så härligt ut...
Sen efter skolan, hade jag tänkt springa och kanske gyma.. Men det fick bli brottar träning, det var kul, men det var jobbigt som tusan, var länge sen jag tränade brottning och det är ju mycket mer intensivt än fotbolls träningarna, men nu är jag igång igen, känns bra känns bra!
Nu ska jag sova, antagligen är jag ute och springer klockan 5 imorgon bitti.. får se hur jag känner då.
Vårkramar från sofia:)

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0