Kom mod och passion

Dagen har varit grymt skön! Massa snowboard åkning, massa snö, massa blåst och massa sol!
Har också åkt längdskidor idag, jag kommer ju vara död i armarna imorgon. 5km åkte jag, det var härligt, men jobbigt som jag hade ganska mycket bakglid på slutet där det var uppför i ca 2,5 km också.. haha, gudhjälp mig..Men jag har vääl aldrig dött av lite tärning så varför skulle jag göra det nu? Träningsverk är  bara härligt!
Pappa, Simon och Jens är tyvärr nere i sälen byn och rönkar Jens knä efter att han ramlade förut.. inte kul, hoppas det går bra osv. Jag och mamma har nyss varit och kollat på modevisning av lite skidkläder och på typ uppvisning i funparken, men jag orkade inte vara kvar som det var exakt samma som förra året. hehe.
Ikväll ska jag inte göra något, spela lite Majja.. ooups, sorry pappa, men du blev nog Majja igår? HAHA.
Han envisas med att han aldrig blivit det förutom i USA förra året.. Så han blev lite sur..;D Nu ska jag snart äta tror jag minsan!
Allt öfr mig för denna gången

Peace Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0