Victor är här för att stanna

Hej alla läsare på sofias blogg :)

 

Med tanke på att sofia skrev att hon skulle berätta senare vad hon gjorde i måndags men bara sket i det så berättar väl jag.
vi var på hockey

Inge mer kul med det, jag tänkte berätta nu när jag har den stora äran att skriva här om min och sofias vänskap.

Vi börja väl känna varann för typ… vi har varit vänner länge iaf :D men under all tid som jag och sofia har varit vänner så har linnea och marco varit med.

Vi fyra har alltid jätte tråkigt när vi umgås men ändå så gör vi det. Och det blir kul på ngt sätt för jag och linnea blir ovänner sen kommer sofia som mamma och försöker reda ut allt, och marco går och slår linnea

Jag vet inte hur många ggr som sofia har varit sur på mig och självklart ställt sig på linneas sida :O
och bara så att alla vet så var det linnea som tog min kudde när vi tälta och det är alltid hon som börjar.

Första gången som vi va efter skolan var när jag och marco va vid frasse och sa att vi hade tråkigt och ville vara med nya personer, det här va på tiden som frasse va öppet så det va ett tag sen, iaf då skriver vi till linnea och sofia om dom vill umgås med oss.
dom trodde inte på oss men till björneborg åkte vi, (det var nog ända gången som jag och linnea inte bråka)

Och där i början så trodde man aldrig att marco och sofia skulle bli ett par. Fast det kändes som att dom hitta varann där när dom spela luftfotboll som även är sofias favorit sport

Sen var det ett uppehåll med familjen, fast senare helt oväntat från ingen stanns så säger marco att han håller på med Sofia.Ooch då börja man tänka.. vafan kan han inte bara hitta en normal brud i typ Kristinehamn så man slipper Björneborg. Men nej han var ju kär eller vad han sa.

Sen höll dom ju på som faen och vi tälta och vi va på rixfm och va hemmma hos mig och kolla på bläckfiskar i toan som linnea hitta, spela in låtar som linnea sjunger. och ja vi hade jätte kul

Sen en dag så ringer marco till mig och var inte så glad.. eller ja han var väldigt ledsen och undra om vi kunde gå till maxi. Då hade det tagit slut och ja det var ju inge kul. Sen fick dom för sig att dom skulle bli tsm i en vecka igen men det visste alla även dom tror jag att inte det skulle funka.

Och nu typ 6 månader senare så är dom tsm igen och vem är förvånad? Inte jag och linnea iaf

Så från mig till makkan och sofia (mamma och pappa) lycka till, och det är kul att se er glad igen ;D
linnea jag ser fram imot att få bråka med dig igen

 

Pusshej jag tycker stoff ser ut som en tjej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0