Your name is the splinter inside me


Goggles:$

Hej!
Eller godnmorgon kanske jag borde skirva till er som nyss vakant. Själv har jag varit uppe sen ca hal 9 och ute och åkt!
Det är rent av sagt UNDERBART!
Solen skiner, det är lagomt kallt, jag har padlat i snön för jag och Jens körde fast i skogen och man kunde inte stå i snön för då sjönk man ner till höften. Så det var att klätra upp på brädan och sitta på den och paddla sig ut, va lite små kul tyckte jag.
Nu har jag tyss käkat lite och drucikt te, var gott att få i sig något varmt, så jag ska klä på mig igen nu och ut och åka!
Ha en bra dag så hörs vi kanske ikväll ifall internet funkar, är rätt överbelastat på kvällarna tyvärr så får passa på nu på förmiddan!
Somsagt ta hand om er och varandra!

P
EA
C
EsofiA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0