And when she know what

Hello!

Solen skiner himlen är blå och det blåser.. Jag sitter hemma och pluggar, men kan det rätt bra. 
Idag var det skola, Np fysik. Gick fint tror jag. hoppas jag. sen var det prisutdelning för djurgårdslunken, hehe, tycker inte om det alls! Så vare slöjd och jag började med mitt återvärv elr vad det hette, kommer i alla fall sluta som en kjol!
Sen ska jag kanske till stallet men nu ska jag plugga igen, för imorgon ska jag vara bäst på samhällsekonomi! och på fredag ska jag vara bäst på buddhismen!
peace SofiA

Sommar och bästa vän, då är livet bra!

Kommentarer
Postat av: Erik

Hur gick Fysik B NP-provet? Hoppas att det gick bra! Jag har provet på onsdag. Kommer du ihåg vad det var för MVG-uppgifter. Eller vilka område de handlade om? Kan inte du skriva lite om dem här..?



PS. din blogg är fantastisk! Läser så ofta jag kan //Erik

2010-05-06 @ 21:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0