Där ingenting blir allting

Sitter och lyssnar på Lars Winnerbäck hjärta och är trött som bara den. Har väl ingen annan än mig själv att skylla.
Igår var det match. Den vare vinst på. Sen var det stan med Linnea mfl. Trevligt...
Sov i skärgården med Victor och Marco. Och sen åkte jag hem. Fyfan vad påhittig jag känner mig.
Jag vill gå och dö i duschen en stund nu egentligen. Men ska ta en promenix först, springa har jag igen energi till. Imorgon äre skola också, jiiippiiiiiii, döda mig.
Och jag har så mycket att göra, måste läsa ut bokfan till tisdag också, trodde det var den 31 det skulle vara klart men inte fan vare så. O städa mitt rum har jag också sagt att jag ska göra. ÅÅÅH. Den som gör detta åt mig, jag kommer döda för att någon gör det.
Och om jag inte hade varit tvungen att gå härifrån för att hämta sladden så hade jag laddadt in korten på datorn från igår och lagt in dom här. haha.
Ni får dem ikväll eller imorgon!
slåenstekpannaihuvetpåmig
sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0