Det är ett party nere på gatan, men jag ska inte gå

"de e ni som är konstiga, jag e normal"


hellu!

Sitter i min säng och pluggar religion, kommer inte klara av att ha det imorgon med tanke på samhällsprovet och träning som jag var tvungen att åka på idag med tanke på matcher och så i helgen och på måndag! Så jag ger allt på tisdag(?).
Idag var det skola, seg dag och musiken var inte något bra alls! Men nationella svenska muntligt gick fint!
Sen hem och slänga i sig mat byta om och sen träning. Mycket bra att träffa Julls igen, var sjukt länge sen! <3

sen nu kom jag typ nyss ur duschen och började läsa. Det känns helt okej, men behöver någo en dag till för att allt ska sitta så jag får ta det till veckan, har haft mycket denna att jobba igen osådär.
Nu ska jag krypa ner i sängen, imorgon taggas det orientering på morgonen på idrotten.. Sen sjukgymnasten, sen Guy och massage, ååååh, vad jag längtar, mina ben gör det om inte annars, och så blir det ju kul med tanke på smärtan som jag antagligen kommer genomgå.
Ta hand om er så hörs vi imorgon


peace and love sofiA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0