Don't stop, stop the music!

ÅHH! Jag vill ha mer!
Idag spelade vi upp den sista av alla pjäser och vi var otroligt bra hela veckan och jag vill bara vara kvar där mer! Veckan har varit fantastisk och alla fina människor som har medverkat har varit fantastiska!
Nu har jag nyss duschat och känner mig som en ny person efter alla strålkastar ljus som bara har lyst på en hela dagen under tre föreställningar, plus sjukt varmt ute plus solarium! haha. 

I pausen efter andra föreställningen var jag med min bästa! Marco, deux månader idag. Super!
Kommer också en ny desinge inom kort då julia fixar en, puss!
Nu har jag beställt klänning till skolavslutning!


peace SofiaA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0