Du säger; har du tändstickor, Ja tillräckligt om du vill bränna ner Stockholm

Godkväll.
Här sitter jag pigg som en mört och vill gå och fiska. haha. Sitter och lyssnar på sommar musik och låter mig ryckas med av sommar känslor så det bara skriker om det och pluggar. Där försvann de sommarkänslorna.
Var ute och gick förut med vovven som var dum i huvet och vägrade gå så pappa fick komma och hämta henne så gick jag.
Nu har jag nyss duschat iaf och ska snart när jag svarat på några frågor till krypa ner och kolla på film!
Sweet dreams!

Nej, jag har tråkigt, så ni får bilder ändå!







tack :)



Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, rätt det sofia :D

2010-05-23 @ 22:42:08
URL: http://endastjulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0