jag fick ett svar, ett rakt besked

Hej!
Nu sitter jag hokus pokus i rudskoga hos bästa linnea som dock duschar nu! Men hon kom och hämtade mig på moppen och vi körde ner hít igen. Hann även med en snabb spring tur, dock ingen backe utan intervaller. Snabbt gick det kan jag lova! När linnea är klar i duchsen ska vi kolla på film och mysa hela kvällen lång. Trevligt!
Sen ska vi sova och sen ska vi åka buss och sen äre time för teater igen hela dagen. Sen ska jag bita ihop och åka och träna fotboll, ska bli kul att på något sätt komma över matchen igår som gick åt fan.
Yea!
Ta hand om er så hörs vi imorgon!
Sov gott

från idag, mobilbild;s


Kommentarer
Postat av: sara - mamma till Nova

Jo den va toppen =D

vad ha du gjort idag?

2010-05-18 @ 17:30:23
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0