Men jag har länge önskat att jag, jag var nån annan

hello!

Här sitter jag vid datorn.. och har inte  kul alls och är kissnödig som bara den ;$ hehe. Dessutom sitter jag här och häller i mig vatten.

Idag har det varit skola och jag har haft en bra dag, spelat endel piano och jag tror det kommer gå bra vecka 20 när musikteatern äger rum! Hade Idrott och orienterade och det gick bara fint! tappade inte bortmig en enda gång, jag börjar ju få koll på det också!
Idag har jag börjat fota för bildprojektet som jag ska hålla på med det som är kvar av terminen, det kommer bli ett album med bilder på sånt som är självklart för oss, men inte för alla andra i de fattiga länderna. Hoppas det blir bra!
Har varit hos sjukgymnasten idag och det gick fint, sen till Guy och få massage och det var guld värt!
Nu ska jag äta tillsammans med mamma och pappa sen ska jag åka ner till min bästaste Marco och vara med honom till imorgon då det är seriepremiär för A laget

Ha en super fredag så hörs vi ikväll eller imorgon!
PeaCe










Kommentarer
Postat av: rebecka

har du en systemkamera????? :o <3

2010-05-08 @ 23:55:45
URL: http://rrudmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0