När natten är här ska jag lämna allt tillbax

Hej!
Bloggade inget mer igår för solen bara började stråla och det var 25 grdervarmt vid husvägen så jag låg och solade!
Sen åkte jag in till Marco och Victor och kollade när dom jobbade, eller en stund sen så låg jag och solade där med!
Hela dagen igår spänderades alltså i skärgården med Grabbarna!
Hade sånna sjuka sommarkänslor igår och jag vill alltid vara kvar där jag är nu, för jag mår så himla bra! Tjuuuh.
Vi grillade osv igår och satt och pratade tills det blev för kallt och vi gick in och kollade på film och somnade!

Idag sov vi rätt länge och när vi vaknat körde MArco in mig till christina teatern och jag hjälpte till att fixa scenen och sen drog jag hem och nu har jag lirat sims och ska äta lite. Sen är det VILLASTADEN-Rävåsen. yäääh!

Peace

sofiA


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

FIN bild. :D Riktigt sommmmar. :D

Den ha varit toppen. :D

Sj då? =D

2010-05-17 @ 13:50:14
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0