ingen rubrik

Yes.

Hello. Här är inlägget jag skrev igår,fast idag.
Klänningen kom igår, men var inget bra så skickade tillbaka och letar nu som aldrig förr igen efter den perfekta skolavlutningskläningen. Har jag hittat två "perfekta" kan jag hitta tre! På lördag ska me and mammi till karlsdat vilket innebär att det inte blir oslo eller göteborg om jag inte drar dit och letar.
Sitter här och ska snart in o träna fotboll och har ingen panik alls över skolan vilket jag borde ha. eller?
Jag vet inte. Även om jag har en stor rapport och skriva och ett föredrag at hålla och teknikgrejen muntligt, känns det inte så jobbigt. Utan jag ska bara se positivt på detta och verkligen ta vara på mina sitsa veckor i grundskolan med mina vänner och fortsätta göra mitt bästa! Men det känns sjukt läskigt att splittras från sin klass och de man känner utan och innan för att som jag, flytta till örebro, läsa gymnasium, detta skrämer mig lite på något sätt, men jag gillar det och ser fram emot det.
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0