you don't know, you don't know, you don't konw anything about me

Hello!
Sitter vid köksbordet oi ridkläder och ska snart åka till stallet och rida skrutten och mocka och fixa hestarna!
Idag har jag varit i skolan. Sov hos marco i natt och sket i franskan och kom till idrotten och var med och buggade. huhu. ruligt. Sen var det matte, jag fattade inget först, fasten sen gjorde jag det. Så vare slöjd och mitt återbruk är typ klart, duktig!
Idag när jag kommer hem från stallet ska jag göra kycklingsallad till mig och sen ska jag gå och kolla på film och sova, imorgon är det Arvika som ska få känna på förlust när Vif-A kommer och är bäst! ;) hoppas vi.
håll tummarna så hörs vi kanske i kväll elr imorgon
peace


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Hoppas du haft en bra dag?

2010-05-12 @ 15:48:07
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0