men det skävlde när du rörde vid mig

sitter och dör. har gråtit lite i min mattebok. fattar inget och jag blir så frustrerad. jag vill verkligen förstå och då kommer min lilla prestationsångest fram. För jag vill verkligen förstå. Har legat i ett mörkt rum och snyftat lite nu. gråtit och varit lite arg så nu sitter jag här. Trött efter gymet och simmningen förut som jag tog mig an och imorron ska jag på gruppträning. styrka. jag tränar bort frustrationen. det är skönt, det känns så bra att verkligen känna att man förstår och kan det man gör. träning förstår jag mig på. det är bra. ska visa upp min nya fina klänning imorron också, nu när jag har min fina kammera igen.
ahja, ska kolla på matten, och sedan lägga mig och kolla på my sisters keeper, fin film.
ha en bra kväll, sov gott och ta hand om varandra, de ni verkligen vill vara med, tänk på det världefulla ni har, det är fint.
fred och kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0