spela svår men skyll dig själv, när du fattar vad du missar

Hey!
då var lovet planerat! yey.
haa. jag kan nog inte leva ett oplanerat liv tror jag.
När pappa kommer hem åker jag till rudskoga till Linnea och umgås emd henne o Linda. Sen så sover jag där! Imorron är det gymet som gäller, fika med bruds? träffa stefan ska jag nog göra i alla fall. Sen så på ondag kommer min goa tremäning, barnvakt till torsdag, då på onsdadg ska vi till stallet och rida osv sen på torsdag ska jag till bilskolan på grejs och sedan antagligen till karlstad efter den. sen hem och packa. och på Fredag ska jag till Oslo till david och Gabbie.. Jag tror detta lovet kommer bli great! inget annat.
Ska sova ut någon mer dag också, och btw! Jag har inte hostat på jätte länge nu!
Nu ska jag fixa mig packa och ja!
ha ett fint lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0