trying to reach you

Hej!
Sitter i skolan och har mest tråkigt, försöker driva tid genom ett inlägg. värt. Nej, men jag tänkte att jag skulle skriva om något, som att jag inte bloggade igår.
Igår var jag hos Linnea, åh, min linnea! Vi gick till subway och åt, sen köpte vi godis, gjorde bort oss och sedan var det till lägenheten och käka godis och kolla på sex and the city. mycket bra. snacka om allt elr inget, det tycker jag om. Sedan hem, sängen, lite NHL och sedan filmer. blev en och en halv innan det var dags för att sova.
Idag är en vanlig torsdag, ska hem och bara ta det fint. Kanske till stallet och sen kommer nog maroc också. Ska kanske åka till Guy också. Imorron taggar jag lerduvor, det ska bli kul. Ni får minst en bild på det i alla fall ska ni se!
Men nu ska jag plugga eller så. det blir nog bra.
ha det fint hör ni!
peace and love!
bilden som jag lovade er för några veckor sen, min jacka och halsduk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0