We get no answers from the past

Godkväll!
Sitter nu och lyssnar på musk, äter rostade mackor och ah.
Igår var bra. Med Linnea och Linda. Ni är bra.
Sov hos Linda och åkte med in till stan, gick till gymet gymmade i ca en timme sen duschade jag o så. När jag typ skulle g kom Linn, Julia och Jonna och typ ah hej. Så bestämde vi typ att gå o äta tahi när de var klara på gymmet. medans de blev det gick jag och hälsade på min vän stefan. Fint. Jag har saknat hon rätt mkt det liksom, blev inte att vi umgick lika mycket efter sommaren. jaja. Sen gick jag o käka tahi och var med brudsen. Det var bra. Slutade i min soffa i björneborg med xboxdosorna i händerna och NHL10. ye, grymt.
Mycket bra dag.
tackotack för en fin dag!
Nu, ja, hejdå!
Lev fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0