you better watch out cause I like you

Jag valde lätt sämsta platsen på bussen, men solen i ögonen. Så skulle man kunna sammanfatta mitt plats val, men, jag fick ju sitta själv i alla fall. fint. Orkar inte sitta med någon annan och trängas, hur jobbigt är inte det i fyra timmar?
I alla fall, här sittter jag på en buss med massa människor, olika, unga människor, förmodligen bosatta med jobb i oslo, för att tjäna bra pengar, eller kanske på väg dit för att hitta ett jobb, en lägenhet, nya vänner och ett nytt liv. Här sitter jag, och bara blir en i mängden, en av alla andra. En som antagligen alla andra tror ska till mitt hem, mitt jobb i oslo, men så är det inte, jag är bara ynka 16 år, ska bara åka till min bror ska bara vara där en helg. jag tror, alla är bara en i mängden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0