Kissed you trough the morning ligth

He
Känns som att jag är i bloggsvaka lite så nu. Igår var en bra och dålig dag, Marie berättade att hon lämnar klassen för en stund och åker hem till Gotland efter hennes korsbandsoperation, tråkigt.. Men hoppas hon kommer tillbaka i 2;an. Sen fick vi slippa sista lektionen, vattnet på skolan hade slutat funka så jag tog en promenad till Herrhagen och lämnade saker till Gabrielle och sedan tog jag bussen tillbaka till stan, satte mig på bussen hem och pratade med Jonna, mycket trevligt. 
Farfar kom och hämtade mig på station och vi gick på stan medan Antia var på gymnastik, gick och köpte mat till mig och handlade saker till Minna osv. Det var mysigt. 
Sen spenderades min dag hos Harry, Mockade och gjorde rent krubban och fixade lite, sen så red jag i padocken, och sen fick han stå inne, med sitt organa täcke, tycker det är fint. Mockade hos Sarion då också och sen fro jag hem. Det var bra.
Mat hos grannarna med mamma o pappa och sen idol. Sedan, tog jag kvällen innan nyheterna, somnade och hade en otäck dröm. Ni vet, det är ju mycket med alkaida och hot mot eurpoa, så jag drömde att ett tåg som jag precis hade gått ur, hela klassen var med, bara small, och dt var lite läskigt men jag sov ändå. 
Idag har jag städat mitt rum, mamma också, rätt mycket. Sen så har jag bara varit hemma. Ikväll är det Linnea som gäller! GIllas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0