Men att du skulle säg allt du har för att testa

okej, jag lyssnar sönder musik. tja.
godmorron vänner. Sitter i min säng, funderar på var telefonen är, den ringde ju förut, men ah. Somnade innan 11 igår, skönt. då orkar man liksom gå upp vid 9. Nu är klockan halv 10. Vid tio ska jag cykla ner till stallet och rida. Alla sover, annars skulle jag tvingat någon följa med o ta kort, funderar på att hoppa, både han o jag tycker ju att det är svin kul.
I alla fall. Efter stallet, ska jag in till staden, sedan vidare till den andra staden, och kolla på hockey med victor. Mycket bra. Ska kanske ta mig snygga FBK tröja.. haha. jaja.
BTW sitter jag o känner mig gul hårig. bajs. hehe. ska tvätta håret med silver shampo så får vi se. jag tycker nog att det ser lite värre ut än vad det är, hoppas jag. Nu ska jag äta frukost.
ha det fint.
kärlek
tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0