hehe

Hey!
Sitter i skolan, och tänker berätta om min otroligt dåliga start på dagen. 
Först, när jag kom till skolan, så spillde jag juice när jag skulle äta frukost. Sen så tappade jag kniven när jag skulle smöra mackan. Sen så hämtade jag en ny kniv och skulle smöra igen, och då så tappade jag smöret på golvet. Efter det, så slog jag i huvet i taket. bajs. Sen kom jag på att jag glömt ren bh, till  efter träningen. I alla fall, så gick jag till träningen,DÄR MÄRKER JAG  ATT JAG GLÖMT HÖGERSKON HEMMA! FAN! så ingen träning för mig.
Jag var verkligen taggad, för jag har inte spelat fotboll pga penicillin fan på typ 2,5 vecka. Men nu ska jag snart lsuta sen örebro. Peace Så
Inlägg från läraren...... Det märktes att Sofia inte hade någon högersko idag på träning. Passningarna är sneda i vanliga fall, men idag var det extremt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0