Den vackraste stunden i livet var den när du kom.

Hej!
Sitter och lyssnar på larsa och har nyss ätit lite, eller det gjorde jag innan jag duschade, så jag har nyss kommit ur duschen. Ska åka ut o övningsköra i mörkret nu snart. Det är kul, men passa er, jag har skills på bilar!
Gymmet var jobbigt men kul, fast jag skulle nog kunnat ta ut mig mer! Nästa vecka börjar jag köra maskiner också, inte bara easy linen. Det är kul, men jag ska bli stark nu förstår ni. Alex är ju där och kan hjälpa mig, det tycker jag är bra. 
Nu ska jag ut i bilen, se upp.

Har föresten varit på djurgårn idag, det var lugnt där. haha. Fick träffa Ulla, Ulla, min favorit Ulla! Det var bra.
Lev fint
kärlek från mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0