hela livet vände, vem valde inte jag

Hej!
Sitter och taggar match, funderar och är hungrig, åt bara en rostad macka vid typ 10. Nu vill jag ha stuvade makisar och kötbullar med ketchup. Gott. 
Igår var rätt bra som sagt.
Idag åker jag BTW till Gullspång, rymer iväg från mig själc enstund, blir liten på nytt och ja. Jag gillar att busa runt på fyrhjulingar och krossar och ha det bra!
Komma bort liksom, på något sätt, när jag kör, så åker jag ju iväg, för en stund. Ni fattar nog. 
Det ska bli en fin lördag kväll och på söndag ska Bea tävla sin första hopptävling, så jag sak med och hjälpa. Kul.
Nu i alla fall, så ska jag inte blogga mer utan klolla klart på Idol på datorn och sen ska jag spela fotboll.
Lovers are lonely.
Peace

En gågn, i 7an hahde jag brunt hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0