i dina ögon, var det lättare att va

Hej!
Sitter i skolan och döv av trött het, drog en sportlunch till frukost idag, känner hur energin kommer ta slut inom kort igen. Men jag hann inte äta frukost imorse, så jag köpte en på pressbyrån. Inte bra sofia. 
Idag är det skola till 12:00 och jag tar tåget hem 12:08, om det inte är GÖR god mat. haha. Sen ska jag till djurgårn och hälsa på Ulla, världens bästa lärare. Nu vet jag dock inte vad jag ska göra, har hälsopass, så ska plugga lite engelska, och sen ska jag nog måla naglarna. heh,
PEace

Kommentarer
Postat av: Ulla

Världens bästa Sofia var hos mig idag - GUD vad kul det är att träffa "gamla" elever som man saknar så! Kramisar till all er som är det!

2010-09-20 @ 17:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0