Jag har väntat på ett regn jag kan förlora mig i

Hej!
Sitter och äter en efter längtat frukost nu kan jag lova. Imorse glömde de att väcka våran stuga så vi blev utan. Det var bara att gå upp o pack o städa för att åka hem. 
Igår var bra, vi gick tipspromenad, fiskade och paddlade kanot. Hade almänt trevligt med min nya klass och innebandy klassen. 
Medans vi väntatde på att få grilla, så kom inte den klassen tillbaka från kanotena, för jonnas kanot hade vält så hon var jätte blöt. Men hon blev torr igen. 

Nu ska jag duscha snart, SKÖNT! Om jag inte åker till stallet förts, sen ska jag springa och äta TACOS! GUD VAD GOTT! Jag har inte ätit det på så sjukt länge. Imorron är det träning för första gången, så det är denna del att behöva vara nervös en gång till liksom. 
Nu ska jag fortsätta äta. Hejdå.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0