Just gonna stand there dnd hear me cry

Hej, vaknade nyss, somnade till en film när jag kom hem från skolan. Det var skönt. Ska snart in o träna, kondition o styrka. Det blir fint det. 
Idag var det matte prov, gick väl hyfsat tror jag. Eller så.
Efter skolan, slutatde tidigt, så åkte jag o Julia hem, gick på stan i kristinehamn tills min buss kom o lite så. O nu vaknade jag nyss. 
Taggad för att träna nu. Sen så har jag bestämt, att godis, en gång i veckan. Inte bra att äta godis vet ni..

Jag tänker föresten berätta om vilken hems måndags kväll jag hade! USCH!
Ni förstår, jag åkte till Linnea, var med Victor och Marco o henne, vi käkade pizza och lalla runt i karlstad. Sen åkte vi hem till Linnea, och typ, ja. Jag skulle sova där, tills jag upptäckte att jag inte hade några fotbollsskor, då jag betämde att, jag åker med Victor och Marco hem istället. Så det gjorde jag. Men när vi kom till stadsbussen, som skulle gå en minut i 10, så kom inte bus fan. Så vi sprang så gott som in till Stan från älvkullen, och tjatja, så missade vi bussen. Så jag var sur, för att jag glömt skorna och för att jag missat bussen. Tjohej. 
Så vi gick till Mcdonalds, ingen kunde hämta oss, bussen skulle gå om två timmar, så Victor började pröva äta en glass med sugrör och jag tog upp matte boken, man får jag nyttja tiden... Så ringer, min BÄSTA I HELA VÄRLDEN, pappa, och säger; jag sätter mig i bilen och kör.
Victor slutade äta glass med sugrör och jag fortsatte plugga, skrattade lite och målade i mitt räkneäfte. 

Dan där på, det villsäga igår, tränade jag fotboll på morronen, sen var det engelska. Det var bra. Sen gym, sprang som en dåre på slutet på löpbandet, typ 16 km/h sprang jag i!
Nu ska jag byta om, sen iväg o köra easyline,
o städar jag inte mitt rum, ikväll eller imorron, jag svär, jag skjuter mig, JAG MÅSTE, det är så stökigt.
Sen, så skulle jag vilja ha en soffa till sumet igen, och även vända sängen igen och eller sätta rätt lampan. Vill ha en ny tv också. Så, i julklapp, vill jag ha
- en, mobil
- en tv
- en soffa.
Peace and love

hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0