Just to be the next to be with you

Hej, ligger i sängen, o sova vore otroligt gosigt just nu.
Idag var det en såndär dålig dag igen, som igår, fast den var bra i början o i mitten, fast slutet liksom förstörde en del. När vi missade bussen vid kvart över tio från karlstad, och var tvugna att vänta till kvart över tolv. Fast pappa, du är bäst, som kom o hämtade oss.
Idag var det fotboll, kul. Sen var det, engelska, kul. Jag gillar tisdagar mycket. Sen när jag kom hem vaar det käk o gym som gällde. Nu har jag pluggat till matteprovet och ja. Fy så tråkig jag är. Godnatt!
peace o sov gott kära ni
jag ser ut som att jag faller inåt osv, men, en bild på mig o favvo ponnyn:)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0